Wednesday, July 26, 2017

...my way...

Kunagi ammu aastate eest kudusin ma omale ühe viskooskampsuni. See oli täiuslik ebaõnnestumine! Alates lõngast ja lõikest, lõpetades varraste ja kudumistihedusega. Kandsin seda ühe korra ja tundsin end halvasti, olin justkui ümbritsetud mingist vedelast ollusest.
Nüüd siis võtsin ennast kokku ja harutasin katastroofi üles, ostsin juurde toekama puuvillase lõnga (valgest mustani värviüleminekutega) ja kudusin selle ... võiks ehk nimetada jakiks.
Tulemus on tunduvalt tugevam, vormi hoidev ja ... toekam.

Foto NAGI's: P7240844

Foto NAGI's: P7240850

Foto NAGI's: P7240854

Kogu tõe huvides pildistasin enne suurt harutustööd oma ebaõnnestumise üles. Ilmselt hoian ennast viskoosist edaspidi eemal... või kes teab. Mulle meeldivad ja sobivad rohkem tugevamad materjalid, konkreetsemad jooned.

Foto NAGI's: P6020485

"I've lived a life that's full.
I've traveled each and ev'ry highway;
But more, much more than this,
I did it my way." Frank Sinatra laul "May way"

21.07.2017 käisime Tori kirikus C-Jam´i kuulamas.
Kirik on maitsekalt taastatud. Ilus. Väljapeetud. Elegantne. Ma räägin nii nagu olulisim oleks väline. Pole ju.

Kontsert oli ootuspärane, väikeste keerdkäikude ja piruettidega. Muusikaliselt mõjuv, emotsionaalselt ehk liiga intensiivne. Puhas ja kompromissitu kuld(kollane)!

Mulle meeldib, kui osatakse anda edasi oma nägemust, jutustada, selgitada, kui vaja ka põhjendada. C-Jam tegi seda julgelt, omakasupüüdlikult publikut raputades, jumalavallatult hinge pugedes, ketserlikult kaasa viies.

Sel õhtul muusika kõneles minuga ja mina sain aru.

Parafraseerides viimast pillipala :

"You did it your way:"

Foto NAGI's: 20170721_201844

Selle pildil hoian üleval Tori kiriku kõrgeid müüre. On hea tunne, kui sul on kindel seljatagune.

Foto NAGI's: 20170721_185300

Enne kontserti jõudsin läbi tuhiseda ka Pärnust. Nagu ikka.
Ma ei muutu.









2 comments:

  1. Hästi praktilise olekuga kampsun, selline ajatu. Muidugi pole mõtet seda kapis säilitada, mida nagunii ei kanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. On jah, loodetavasti leiab nüüd kasutust. Enam harutada ei tahaks ;)

      Delete