Wednesday, July 12, 2017

Minu mere märgid.

Siidine sinine
libiseb üle.
Valged pilved
istuvad süles.

Sinine selgineb.
kahvatul pinnal.
Virvendus helgib veel
magaval linnal.

Sillerdab kaugele
viimane viiv.
Sinuni ulatub
silmapiir.

Kui sa kord tunned,
tunned mu ära.
Pilved mu sülest
lendavad ära.

Siidine sinine
kaugenev piir.
Õlgu mul katab
samet ja siid.

Foto NAGI's: sini6

Foto NAGI's: sini7

Foto NAGI's: sini2

Foto NAGI's: sini1

Foto NAGI's: sini3

Foto NAGI's: sini5

Juba aprillis venitasin ta raami. Ka esimese väljasõidu tegime aprillis.
Aga pildile jäi alles nüüd. Kaberneeme rannas.
Nagu mere laine.
Nagu mere märk.
Nii nagu peab.
Nii nagu on võimatu.

Drops Baby Alpaca Silk, rätikuks loodud.

2 comments:

  1. Väga ilus rätik, nii muster kui värvid! Lõng on pehme siidine, meeldib mulle, olen seda palju kasutanud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, see on jah, üks ütlemata meeldiv lõng. Ainult venib natuke palju, ehk.

      Delete