Monday, March 6, 2017

Unelmate tänav.

"...mõtted läksid teele
kodu poole tagasi..."
Raimond Valgre
Minu absoluutne lemmik Valgre lauludest on "Unelmate tänav", mis Raimondil oli Nõmmel ja mul on endiselt Pärnus. Aamen selle peale.

Foto NAGI's: sall11

Seal ta siis istus. Sall oli kaelas. Möödujaid vaatas, pilguga saatis, kuni nad silmapiiriga ühte sulasid ja miski neid enam taustast ei eristanud.
25. veebruari keskpäev. Vaikne, valguses ja varjus. Imeline korrapära, kooskõla, harjumatu harmoonia kõikide aegade mälestuseks ja kõike oodates. Inimene on universumi suurim kaos.

Foto NAGI's: P2240109

Foto NAGI's: sall12

Foto NAGI's: sall13

Ja siin siid ja mohäär. Muster - tähtsusetu, värv - võrratu.

Foto NAGI's: P2240074

Foto NAGI's: P2240077

Foto NAGI's: P2240079

Lõng on Rowan´i Kidsilk Haze Stripe Kaffe Fassett´i sätitud värvides. Tänasel päeval tegutsevatest tekstiilikunstnikest on Fassett minu jaoks kindlasti kõige tähtsam ja tähelepanuväärsem. Kahtlen alalhoidlikult alati, kui tema julgeid, et mitte öelda pisut pööraseid, värvilahendusi vaatan. Ometi veendun ikka ja jälle nende mõjuvuses, omalaadses harmoonias, eksimatuses. Ostsin ma selle lõnga Epp Hõraku lõngapoest, kus see mulle justkui sõrmede külge kleebiti ja nii jäigi. Siid ja mohäär koostöös on ehk üldse üks looduse poolt ja jumala armust meeldivamaid kooslusi. Sulgkerge, õhkõrn, soe ja selge, libiseb siidiselt üle sõrmede. Ravikudumine.

"Väikeses linnas, kus kevadkuul õitsevad õunapuud,
seal asub minu unelmate tänav."

Ühel päeval õitsevad jälle õunapuud. Kuni pudeneb õite valge lumi mu jalge ette.

No comments:

Post a Comment