Wednesday, February 1, 2017

Maasikaleht ja Veebruar.

Ma korjasin sinule lilli.
Üks ööviiul, maasikaleht,
koirohuna mõrudat pilli,
pääsusilmade silmavett.

Ma korjasin sinule kõike,
mis meelde või näppu jäi.
Nii kaotusi kui ka võite
mu südamest läbi käis.

Ma korjasin sinule tähti
ja hooletult lendu läind sõnu.
Mind hilise ööni veel nähti,
kus kohtusid valu ja võlu.

Kuni silusin selle, mis sassis,
sai korjatud viimane kild.
See tee, mis aurab su tassis,
on kollane viinalill.


Minult on küsitud, kelle on need luuletused, mida siin avaldan. Need on minu omad.
Võõrad sõnad on alati viitega.
Selle luuletuse algus on ehk aastas 1992?, siis sai ta omale niiöelda kondikava. See oli selline "neutraalne" luuletus, mida õnnitluskaartidele sai kirjutatud ja mille puhul ma ka tean, et seda omakorda edasi kirjutati.
Aga tänases päevas sai ta liha luudele ja võibolla on ka õhkõrn võimalus, et ta sai hinge... ja ammugi enam pole ta "neutraalne", sest ma ise ei oska seda olla.
31.12.2016 postituses olnud luuletuse kohta küsiti (minu jaoks) ikka päris palju kordi, kas seda võib kasutada oma kodulehel, fb lehel jm. Vastus oli alati - jah, võib küll. Aitäh ka viisaka viitamise eest.
Ma olen kirjutanud elu jooksul väga (väga-väga) palju luuletusi. Mu terapeut ja advokaat ei soovitanud siinkohal avaldada täpset arvu, pidi rikkuma minu igasuguse võimaluse end norm-inimeste hulka arvata. Aga vahel nagu tahaks. See viimane tuleneb küll kõige enam sellest, et loen praegu psühhiaatri (Vahing) kirjutatud raamatut. Kui muidugi mingi normaalsus üldse olemas on?

Vahel on küsitud ka minu kootud asjade juhendeid. Üldiselt on vastus selline, et neid ei ole olemas. Olen kudunud elu jooksul julgelt üle saja kampsuni ja hulga muid asju. Juhendeid olen kirjutanud vaevalt mõned, sest juhendi kirjutamine on tuhat korda raskem töö kui kudumine ise.

Foto NAGI's: P7192002

No ja täna tuli siis Veebruar.
Sulejopega Veebruar.
Katsu seekord kiiremini teha. Rohkem, kui 28 päeva ma Sulle nagunii ei anna. Sa oled küll valge, aga külm. Sul on küll päikest, aga ma pean iga kord ahju tule tegema, kui ma Su peale mõtlen.
Sinu lillelise kleidiga Juuli







No comments:

Post a Comment