Wednesday, November 2, 2016

Ühtekad

Luba, et sa mulle kood
mütsi selleks talveks,
kirikindad kirikusse,
salli kaela palveks.
Luba, et sa täna lood
esimesed silmad,
väljas juba sajab lund,
käes on külmad ilmad.

Foto NAGI's: PA290083

Foto NAGI's: PA220027

Foto NAGI's: PA220030

Nagu mu tütar ütleb, oleme "ühtekad" ehk siis on meil sarnased mütsid ja kanname neid rõõmuga. Tal palmikud ja mul lihtsamast lihtsam "kolmest kolm" muster. Lõng koosneb kahest komponendist - Leedu villane ja Hiina naarits.
Üritasin kunagi sellest naaritsast midagi kududa, ei olnud sellel ei tegu ega nägu. Kuidagi lodev oli see tulemus. Hakkasin siis otsima talle kaaslast ja Vana-Viru tänavalt leidsingi. Lõpp hea, müts hea, isegi kaks.

Täna on ilus hingedepäev, ilusate hingede päev, kui soovid.
Käisin möödunud nädalavahetusel kalli kudu-Tiina juures oma lõngu põimimas. Ja ühel hetkel tundsin tohutut puudust oma vanaemast, millist ma pole ehk iial tundnud ja samal silmapilgul ka tema kohalolu. Veider. Mu lõngad takerdusid ja samal hetkel need nagu siluti pehmete paidega taas jooksma ikka rida rea järel.
Ma olen oma elus nii palju igatsenud, et see polnud mulle võõras kogemus, aga täiesti teisest küljest, aegade ladestiste alt, põhjatust tundmatust tardumusest. Aeg annab kõigele alati suurema mõõtme, väärtuse ja väärikuse. Meenutused ja unustuse, täitumata unistused ja loomata lootuse.

No comments:

Post a Comment