Friday, May 13, 2016

Virumaa silmatera.

On juba nii läinud, et siin ei ilmuta ennast mitte üksnes minu tagasihoidlik käsitöö, vaid ajuti eksivad siia ära minu rännakud ja muud mõtted. Seekord jäi teatris käiguga ühtlasi pildile Rakvere mõtlik ilu. Jagan seda meelsasti.

Siia pingile kui toetun,
lasen mõttel minna -
kõrgemale, kaugemale,
täna siia,
homme sinna.

Kõik on justkui läbi loetud,
kõigel lastud minna -
kõrgemale, kaugemale,
mina siia,
Sina sinna.

Foto NAGI's: rakvere2

"Ehi, kallis, ehi,
ehi ennast mulle."

Kolmekõlaline riideplagu,
taeva poole tõstet tuulest.
Olen sinu moodi nagu
laul su praguliselt huulelt.

(Jutumärkides fragment Olav Ehala laulust.)

Foto NAGI's: rakvere1

Kirikutorn
otsekui piik on torgatud taevasse
ja taeva haavadest nõretab hellust
Su põudsesse hinge.

Foto NAGI's: rakvere3



Foto NAGI's: rakvere4

Õnnis õitsemine õuel.

Foto NAGI's: rakvere5

Foto NAGI's: rakvere6

Kuis Sa tuled üle silla?
Jälgi maha jättes.

Tuled minu juurde, millal?
Siis, kui hing on ehtes.

Kas Sa tõstad oma pilgu
või Sa vaatad maha?

Kui vaid lubad, ära minnes
vaatan seljataha.



2 comments: