Thursday, January 14, 2016

Lumeinimese sokid.

Lustiline lumi on igasuguse vastutustundeta katnud kogu maa. Isegi teedele pole armu antud ning liiklemine on kõike muud kui mugav ja ohutu. Aga ilus on. Isegi väga.

Nendesse sokkidesse sai kootud Drops Lima võrratut lõnga. Alpaka vill annab tohutult palju lamba villale juurde pehmust, kohevust ja soojust. Tavapärase sooniku asemel kasutasin "väikest nuppu". Hoiab hästi ning on ilus.

Foto NAGI's: P1020372

Foto NAGI's: P1020383

Kanna lakk on kootud venitatud silmustega, et anda juurde kulumiskindlust.

Foto NAGI's: P1020384

Foto NAGI's: P1020391

Foto NAGI's: P1080410

Kontpuud on kaetud õhkkerge lumega, mis tuulevaikuses tardunult paigal püsivad justkui hinge kinni pidades.

Foto NAGI's: P1080413

Kõrgemale püüdlevad ploomid hoiavad lund kui ehet oma graatsilistel okstel.

Foto NAGI's: P1080414

Päikesevalgus annab hoolimata külmakraadidest südamesse sooja tunde ja kinnitab, et kõik on võimalik.

Foto NAGI's: P1090426

Kõik on nii ilus, et ma unustan külma ja hingan endasse seda torkivat karget külma, mis mu sõrmi näpistab, kui ma liiga pika jalutuskäigu teen.

Foto NAGI's: P1090421

Päeval, mil ma sellest hiid-plakatist mööda jalutasin näitas kraadiklaas -25. Ma arvan, et isegi hinnad ei sulanud, isegi mitte rõõmulikus kaubamajas mitte. Ma lihtsalt ei suutnud uskuda, et keegi selliste temperatuuride juures jääb uskuma sõna "SULA". Samahästi võinuks nad pakkuda rannapalle, ujumisrõngaid ja plätusid. Ma ei oleks seda ka uskunud.

2 comments: