Wednesday, July 29, 2015

See sulnis suvi.

Siit ja sealt kostab ikka vaikset viginat, et sel aastal pole suve ollagi. Minu arust on seda küllaga - on õites ja vihmasabinas, tuulepuhangus ja valgetes õhtutes.
Ja pealegi sobib olemasolev temperatuur suurepäraselt kudujatele. Mulle ei meeldigi higistes pihkudes mohääri sikutada - ilma naljata - mõnel kuumal suvel ei saa pikka aega midagi kududa, äärmisel juhul viskoosi või puuvilla.

Oma lõngavarusid tuulutades jäid kätte mõned tokid, mille siis kiirelt mütsiks ja nööpidega kaeluseks vormistasin.

Foto NAGI's: P7282893

Foto NAGI's: P7282890

Foto NAGI's: P7282885

Ja kui mul oleks kass, oleks ta täpselt selline.

Foto NAGI's: Kass ilma kasukata

Ja lauk on õites.

Foto NAGI's: P6222793

Foto NAGI's: P6222794

Ja kõik on hästi ja kõik on hea...




2 comments:

  1. Ma olen sinuga nõus! Mulle ka see suvi sobib ja meeldib, õige Eestimaa suvi!
    Ilus komplekt!

    ReplyDelete