Tuesday, April 7, 2015

Loosiõnn.

Pärast pikka pausi õiendan siinkohal auvõla.

Sõbrapäeval naeratas laialt mulle loosiõnn ja käsitöömeister Ülle ema tegi minust võitja. Aitäh teile!

Ülle käsitööle saab pilgu heita siin : http://yllepshandicrafts.blogspot.com/

Kingitus on selline.

Foto NAGI's: P2282188

Foto NAGI's: P2282181

Lõngahoidik on suurepärase viimistluse saanud laagritel veerev töövahend. Lõng on imeilusa tooniga, meeldiva keeruga. Olen võlutud.

Foto NAGI's: P2282175

Ja vaadake seda kaarti - täpselt mina.

Vahepeal läks aga nii, et kord oli fotoaparaat kodust ära niiöelda "käimas", siis oli arvuti katki mis katki, siis olin ma ise katki, et mitte öelda puhta puruks ning lõpuks läksid vardad katki. Keegi ei ole süüdi. Isegi mees mitte. Koerast rääkimata. Lihtsalt läks niimoodi.

Karmel joonistas vahepeal kingituseks ühe akvarelli, mille ma siis mälestuseks üles pildistasin.

Foto NAGI's: P2282162

Foto NAGI's: P2282158

Üks organsaõis jäi seda kaunistama.

Foto NAGI's: P2282171



No comments:

Post a Comment