Tuesday, January 27, 2015

Kuidas portreteerida salli?

Foto NAGI's: sallid 007

Siin ta on - Rowani üks villane tviid oma ilus ja lihtsuses.
Kudumine kui teraapia - tõhus viis vabaneda teistest tüütutest harjumustest. Juhul kui neid peaks muidugi olema.
Salli kudumine on ravi alguses väga oluline. See annab aega mõtteid seada ja ei nõua ravialuselt just palju. Ka pikas tervenemisprotsessis võib salli kudumine omandada ootamatult tähtsa rolli. Nagu minuga juhtus jõuluda ajal. Võtsin sinise, sest sinine toob silmadesse sära ja võtsin punase, sest punane punub hinge soojemaid kiiri. Võtsin mustri, mida liialdamata öeldes sada korda vaadanud, kudunud, unistanud, hellitanud ja start!
Sall on oma olemuselt lihtne taies, valmis talletama kõik kuduja mõtted. Kui sall valmis, võib asuda keerukamate trikkide manu ning lubada tuppa fantaasiast punnis ideekavandid.
Olgu pisike nakkus või kõikehõlmav pandeemia, kudumine on parim viis ennast ebameeldivatest kohustustest välja lülitada ja tulemus ei lase ennast kaua oodata - kui muidugi tulemuse all viimse silmuseni viimistletud villast vastsündinut mõelda.

Foto NAGI's: sallid 009

Foto NAGI's: sallid 022

Minu jaoks on sallil täiesti lugupeetud koht - koht minu kaelas. Kannan kümme kuud kahteistkümnest ilma igasuguse valehäbita nii mütsi kui ka salli või rätikut. Ilma olen justkui alasti ja identiteedita. Sama ootan oma lähikondsetelt ja külvan nad jätkuvalt üle silmuseliste õrnushoogudega lootes viimse sekundini, et nad mässivad end sisse sama hoolikalt kui mina. Ja vahel mul veab. Siis, kui õues hundijalavett peab kirkaga portsjoniteks jagama, siis paneb noorem põlvkond salli kaela.

Foto NAGI's: jaan 013

Foto NAGI's: jaan 010

Lisaks nägid ilmavalgust ühed väga prostad sokid. Puht praktilisest vajadusest.

Foto NAGI's: kutsukas semi 025


1 comment:

  1. Mõnus soe sall, mina armastan ka seda lõnga!

    ReplyDelete