Wednesday, February 19, 2014

Karge Katrin.

Just nii võiks seda rätikut nimetada - Karge Katrin. Selle öösinine põhjamaiselt helklev värv ja alpaka sametine pehmus kannavad su läbi karge talve nagu pehmetel patjadel. Ei ole tarvis karta ei kurguvalu ega külma näpistusi, vaid ehk mõned kadedad pilgud, kui räti lehvides ahhetajatest mööda tuiskad... ehh, olin nüüd vast luulelennul ja andsin sõnadele vabalt voli ekraanile voolata...
Kandku siis Katrin seda rõõmuga ja hoidku end soojas.
Pildid tehtud jaanuaris, kui talv veel siin oli.

Foto NAGI's: Picture 018

Foto NAGI's: Picture 014

Foto NAGI's: Picture 007

Foto NAGI's: Picture 004

Foto NAGI's: Picture 006

Foto NAGI's: Picture 010

Foto NAGI's: Picture 015

Kuna ükski modell polnud nõus krõbedate külmakraadidega õues poseerima - mul ei jaguvat likviidseid vahendeid, et neid õiglaselt tasustada! - siis ei jäänud muud üle, kui "rääkida ära" üks aiapost ja oks. Viimased olid kindlameelselt nagunii looduse meelevallas.

Kudujuttudeni!



3 comments:

  1. Mõnus soe sall. Eriti meeldib mulle salli nimi :)

    ReplyDelete
  2. Mulle imponeerib see nimi ka eriliselt!
    Mis lõng see on? Esimesel pildil näib see koosnevat mitmetest toonidest.
    Kas mustri panid ise kokku?
    Ilus rätt!

    ReplyDelete
  3. Lõng on Dropsi Alpaca - tõeliselt öösinine sees punakad-roosakad üksikud karvad.
    Nime sai ta selle järgi, et läks kingituseks Katrinile. Praegu teen sellele järge ehk siis ühele prouale analoogi.
    Kuduja mustrikogu (Varrak) oli abiks põhiosa mustri moodustamisel, serva tegin omade arvestuste järgi sakilise nagu enamjaolt olen teinud.
    Head kuduaega!

    ReplyDelete