Thursday, August 29, 2013

Roosa-romantika.

See suvi on olnud ilus ja pikk.
Võibolla on veel vara kokkuvõtteid teha, kuid tahes tahtmata viivad mõtted mu aina sügisesse. Eks osalt ole süüdi kohe-kohe algav kool.
27. augustil oli veel nii soe ja päikeseline, et käisime Klooga rannas meres ujumas. Võrratu! Mõned üksikud nautlejad, selge ja puhas vesi...
28. augustil käisime Kadriorus jalutamas. Ma armastan seda parki, see on osa minu lapsepõlvest. Mäletan hästi üht 31. augusti päeva, kui seal jalutasime ja viimaseid minuteid pikemaks venitasime...

Siin sai pildile püütud üks omajagu ammu heegeldatud kott, mida pole veel kuskil esitletud.
Lõngaks Tennesse Novitalt, puuvillane. Ostetud Aruküla Jaama poest, kui see oli veel vana-hea-jaama-pood ja seal oli tööstuskaupade osakond... oh, aegu ammuseid!
Sees on beež vooder ja kinni käib lukuga.
Seljas on mul vest, mida näitasin 27.augustil 2012.

http://arnikai.blogspot.com/2012/08/aeg-mida-mul-ei-ole-ja-vest-mis-mul.html


Foto NAGI's: Picture 382

Foto NAGI's: Picture 422

Foto NAGI's: Picture 413

Foto NAGI's: Picture 421

Foto NAGI's: Picture 425

Foto NAGI's: Picture 426

Foto NAGI's: Picture 428

Foto NAGI's: Picture 411

Foto NAGI's: Picture 386

4 comments: