Wednesday, August 28, 2013

Kõige õnnelikum inimene.

Jah, kõige õnnelikum inimene olen muidugi mina.
Jah, ma pean seda kogu maailmaga jagama.
Jah, ma näen juba kadedusest roheliseks tõmbuvaid kudu-jumalannasid...

Foto NAGI's: Picture 001

Jah, just selline kinkekaartide sadu tabas mind minu 40. sünnipäeva puhul. Olen oma kolleegidele väga-väga tänulik... veedan tänu neile pikki õhtuid vardaid veeretades ja neid soojalt meeles pidades.
Samuti oli mul tore võimalus koos kolleegidega osaleda tervisepäeva raames Keila tervisekeskuses pilatese trennis. Sain teada, et mul on peale hästi arenenud kudu-lihaskonna ka mõned muud lihasgrupid. Tänud treener Kaiele! Edaspidi luban hoolikamalt ja rohkem liigutada kõiki mulle kuuluvaid lihaseid! See kuulub nüüd küll juba valdkonda - uue aasta lubadused...


Lisaks väärib näitamist ka üks tagasihoidlik paellõngast kampsik. Lõng soetatud pea kümne aasta eest. Kanda on seda väga hea - materjal jahe ja siidine.

Üritan nüüd enne kinkekaartide lõngaks vahetamist koduseid varusid vähemaks jahvatada...

Foto NAGI's: Picture 348

Foto NAGI's: Picture 363

4 comments:

  1. Palju õnne sünnipäevaks! Kihvt kingitus, olen kade küll natuke... aga sa oled seda kinki väärt :)
    Kampsun meeldib mulle väga... nagu ka su uus soeng :)

    ReplyDelete
  2. Tänud, tänud!
    Käin ja silitan poes tokke ega tea veel, mida küll osta;)

    ReplyDelete
  3. Great sweater!! Looks so good on you! blessings ~ tanna

    ReplyDelete