Wednesday, December 5, 2012

Seenelkäigu sokid. Osa 2.

Ega siis Aadu Kägu üksi metsa läinud, ikka koos kaaslasega. Seega ilmus minult veel üks paar sokke, sedapuhku naiselikumad ja värvirõõmsamad. Kudusin esimest korda Drops Delight lõngast, värvid on minu lemmikud, aga lõng jäi kuidagi külmaks ja kaugeks. Sokid on jalas mõnusad ja õigusega nimetatakse neid polüamiidi osalusega lõngu sokilõngadeks. Võibolla ka jaki võiks sellest kududa, kuid endale "lähemale" ma seda ei sooviks.
Samuti üllatas mind see, et valisin poes lõngad, mis algasid samasuguse värviga ja kõik oligi võrdne kuni varbaotsteni, siis värvid enam kokku ei langennud ning saingi omale parema ja vasaku jala sokid...

Nimetame need sokid siis Viivi-nimelisteks seenelkäigu sokkideks.
Ja võibolla, kui vardad enne rooste ei lähe, ilmuvad ka Zäki-Zokid.

Foto NAGI's: käsitöö 027
Vaadata on lõng väga-väga ilus, meeldiva keeruga.

Foto NAGI's: Picture 459

4 comments:

  1. Toredad sokid mõlemad! Seenelkäigu filmi pole kahjuks näinud, tundub paljutõotav, kui juba Kägu-nimelisi sokke kootakse :)

    ReplyDelete
  2. Film on tõepoolest vaatamist väärt ja ma loodan, et sellest saab selline lemmik, mida ka aastate pärast hea nautida.
    Ja sokiprogrammi toetab külm ilm ka suurepäraselt!

    ReplyDelete
  3. Mul ka see l6ng kastis ootamas. Sini-must-valge värvitoon. Ma mitte ei tea kuda see juhtus, mäletan, et mul oli sellega mingi idee, aga mis idee... Ja just sini-must valge... Veider.
    Aga sinu omad on väga ilusad!

    Seenelkäiku pean vist siin kaua ootama, aga Eestlanna Pariisis tuleb jaanuaris ka Saksamaale. Ma juba nii ootan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See pidi olema siis üks sini-must-valge idee, mis tuleb hiljemalt veebruari lõpuks realiseerida;)Need on mõlemad väga tegijad filmid:)

      Delete