Thursday, December 27, 2012

Jõude jõulud ja luuletus.



Vastu kõrget halli seina
langeb lund otse tähtede seast,
jään väikese varjuna seisma
aknast langeva valguse peal.

Seisan, jäljed lund saavad täis,
aknast küünalde värelus
sõnatu palvena näib,
hinges arutu ärevus.

Öö nagu kutsuks endaga...
Ütle, kuhu ma lähen?
Seisan vastsündind palvena,
seisan palves veel vähe,
siis alles lähen.

Kirik jääb tuledes maha,
midagi endaga viin.
Lumi jälgi täis sajab.

Hing on alati prii.

Selle luuletuse kirjutasin ma nii umbes 20 aastat tagasi. Ja kuigi aastad lendavad on mõte endiselt kui ehk mitte värske, siis enam-vähem aktuaalne ikkagi.

Jõulu teisel pühal käisin vaatamas Harju-Madise kirikut. Hea tunne jäi.
Sel aastal on olnud hea võimalus külastada Eestimaa ilusaid paiku talvisel ajal. Karge ja lumine, külm ja ilus.

Foto NAGI's: Picture 582

Foto NAGI's: Picture 576

Foto NAGI's: Picture 564

Need jõulud on olnud pikad ja jõude. Jääaja ja Madagaskari jõulud lisaks. Grinch pole suutnud mult midagi pihta panna...
Näitan siinkohal viimast saaki ehk siis minu isiklik jõulukink. Käisin Tartus jõulukontserdil ja külastasin ka Lõuna keskuse käsitööpoodi Vikkel. Juba teist korda. Esimesel korral ahmisin niisama õhku ja silitasin tokke. Seekord olin kindlal veendumusel, et ilma SELLETA ma sealt ei lahku. Naarits. Minu naarits. Saab siis näha, millal sellest sall saab...

Foto NAGI's: Picture 533



2 comments:

  1. Kaunis luuletus!
    Lõng on meiesugustele kudusõpradele alati parim kink :) Olen ka korra seal poes käinud, valikut oli raske teha... tahaks ju kõike. Ootan huviga, mis sellest lõngast saab.
    Ilusat vana-aasta lõppu sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud! Seal poes tahaks tõepoolest kõike! ja palju. Neil pidi varsti ka veebipood avatama, siis ei pea pikka reisi ette võtma... vaatan ja unistan läbi arvutiekraani... Aga seniks ilusat aastavahetust ja hoogsaid vardakaari!

      Delete