Friday, November 23, 2012

Palmik lilledega.

Kuna ilm päris valgeks päeviti ei lähegi, on järjest raskem leida võimalusi valmis töid pildistada. Samas on saabunud aasta kõige produktiivsem aeg ja varrastelt kukub aina uusi tegusid...
Kuigi mulle tundub, et ma olen kogu arvestatava aja tööl, leian end siiski õhtuti kõikide lampide valguses varraste klõbina saatel tugitoolist. Rõhk on sõnal "lampide", sest ma ei kannata mitte üks raas hämarust ega pool-valgust. Aga kõige enam tunnen rõõmu päevist, mil aknast langeb sedavõrd palju päikesevalgust, et võin nihutada oma tugitooli valgussõõri, kus siis kudumaailmas omi tegusid teha.

Proovisime kampsunit pildistada nii ja naa. Esimesel pildil pole kampsun küll peaosas, aga see-eest on hästi näha, kelle laiadele õgadele ma toetuda saan.

Foto NAGI's: Picture 488

Foto NAGI's: Picture 485

Foto NAGI's: Picture 479

Foto NAGI's: Picture 452

Foto NAGI's: Picture 444

Foto NAGI's: Picture 438

Kudusin Novita Jussist, tikkisin villase Titan Wool Winneriga.

2 comments: