Thursday, November 15, 2012

Kakuke.

Foto NAGI's: 1
Karmel Kai "Rebane" 2010 a.

„Rebasekene, Reinukene,
eide käest pagesin ära,
taadi käest pagesin ära,
jänese käest pagesin ära,
hundi käest pagesin ära,
karu käest pagesin ära,
sinu käest pagen ka ära.“

„Küll on ilus laul! Kahju aga, et mul kõrvakuulmine on töntsiks jäänud. Tule istu mu nina peale ja laula veel üks kord, kuulen siis paremini.“

Kakuke istus rebase nina peale ja laulis uuesti oma laulu. Kaval rebane aga tegi kord amps! ja kakuke oligi söödud.

(kogumikust „Laste sõna“. Tallinn, Eesti Riiklik Kirjastus 1960; lk. 64-65)


Mina, nigel küpsetaja nagu ma olen, lugesin Väikesed Ilunikerdused blogist ühe kena koogi kohta. Mulle meeldis selle juures kõige rohkem sõna "lihtne". Tundus tõsi olevat. Tegin minagi. Taevalik kakuke tuli! Ja kuigi ei saa minu blogist kunagi gurmee-kirjanurka, siis et kõik usustav tunduks, tuleb ka pilt. Minu koogi täidis sinihallitusjuust, paprika, sink. Nämm.

http://ilunikerdused.blogspot.com/2012/11/kupsetasime.html

Foto NAGI's: Picture 389

2 comments:

  1. Selle piruka juures on tõesti kõik super lihtne :) Tore, et katstasid ja ka lihtsaks ning maitsvaks tunnistad :)

    ReplyDelete
  2. Olen seda juba kaks korda teinud ja kohe kiiresti saab otsa! Sõpradele olen ka retsepti jaganud, teevad ja kiidavad ;) Suurepärane leid!

    ReplyDelete