Monday, August 27, 2012

Aeg, mida mul ei ole, ja vest, mis mul nüüd on.

Ära ütle, et sul ei ole aega. Sulle on antud täpselt sama palju tunde päeva kohta kui Helen Kellerile, Pasteurile, Michelangelole, Ema Teresale, Leonardo da Vincile, Thomas Jeffersonile ja Albert Einsteinile.
Nii on ütelnud ameerika kirjanik H.Jackson Brown Jr.

Ta kindlasti ei pidanud otseselt mind silmas, aga ma võin ka eksida.
Kui mul oleks rohkem aega olnud, siis oleks mu vestil ka varrukad ja see poleks mitte lihtsalt vest, vaid varrukatega vest ;) ehk siis lugupeetud kamps. Aga mõtetel on kombeks tuhat korda kiiremini lennata, kui lõngal minu sõrmede vahel ja uued soovid ootavad kärsitult realiseerimist, mistõttu jäi vest ikka ainult vestiks.

Vaatamata kõigele on mulle vestid alati meeldinud ja üks esimesi kudumeid kaugetest noorusaegadest oli villane augumustriline vest. Lasin selle ühes töökojas ka värvida. Hele lillaks. Olin rahul ja kandsin teda ausalt kuni harutasin ta mitmeks suureks lõngakeraks, millest valmisid sokid. See on ajalugu.

Nähtav töö on valminud puuvillasest, Rowan Handknit Cotton, 50g tokk 85 meetrit.
Varras oli suht jäme, lõng väga meeldiv katsuda. Värv julge ja selge.
Õla peal on õmblused, kootud ühes tükis.

Foto NAGI's: 2012 kuni august 536

Foto NAGI's: 2012 kuni august 552

Foto NAGI's: 2012 kuni august 538

Foto NAGI's: 2012 kuni august 534



No comments:

Post a Comment