Monday, July 16, 2012

Vanad rajad.

Kui sa tahad leida midagi uut, siis käi vanu radu.
Fred Jüssi

Olengi taas tallamas vanu radu. Mõtlen üle ja ümber juba mõeldud mõtteid ja koon vanu läbikootud mustreid. See on nii turvaline. Katkematu ringkäik.

Selle mustriga olen tuttav juba enam kui 25 aastat. Ning mulle teadmata põhjustel ilmub see ikka mu nägemustesse ja nõuab kiiret realiseerimist. Kord sallina, rätina või mütsina, seapuhku aga vestina.

Lõngaga kohtusin täiesti "ootamatult" Pronksi lõnga poes. Ta oli ühes hämaras nurgas ukse juures, justkui valmistuks lahkuma... nii see võis ollagi ja ma pakkusin ennast saatjaks. Enne veel õiendasin arve müüja juures.
"Milline värv!", mõtlesin kõigepealt. Selline laimi varjundiga sinep, mida mul ju veel ei olnud.
Lõng ise peenike, võtsin siis kudumiseks kahekordselt, vardad 2,5. Looduslik, õrnalt karvane.

Kudumist alustasin seljast, kudusin üle õlgade ette alla välja. Servades kõikjal rips. Külgedel õmblused. Lihtne - kas pole? Pikendatud õlg tegi töö kergeks, ei mingit kahandamist ega muid trikke. Anna vaid varrastele hoogu!











4 comments:

  1. Väga armas vest. Ja vanu radu on tõesti aeg- ajalt tore korrata :)

    ReplyDelete
  2. Tänud toredate sõnade eest!

    ReplyDelete