Sunday, March 18, 2012

Tiiu, Tiiu, sole mio 2 (ajakiri Tiiu 2012/1)

Tiiu, Tiiu, sole mio 2 (ajakiri Tiiu 2012/1)

Ma poleks osanud uneski näha, et minu kootud kaelus nii palju huvi pakub!
Toimetus edastas mulle mitmeid kirju, minuga võtsid ühendust meili teel mitmed usinad kudujad... ja isegi minu telefon võttis vastu huviliste sõnumeid...
Mõni detail õpetuses vajas natuke selgeks rääkimist, mõni nüanss tahtis arutamist...

Ja kujutage siis ette, et üks proua, kellega sai mitmel korral vesteldud, saatis mulle tänutäheks omatehtud kingituse! See on nii tore, et minu töö inspireeris teda kuduma ja oamakorda andis tema töö mulle energiat, mida varrastel välja elada... Headus ei lähe iial kaduma, vaid käib käest kätte; südamest, südamesse...
Häid käsitöömõtteid ja tänud kaasa mõtlemast!

No comments:

Post a Comment