Wednesday, November 30, 2011

Robin Ulrich Studio - nii palju rõõmu!

Mina, kes ma nii tagasihoidlikult alles avastan kudu-kummardajaid interneti avarustes, sain sellise täiesti erilise suurejoonelise tähelepanu osaliseks.

Olen tasapisi jälginud Robini tegemisi tema blogis http://robinulrich.blogspot.com/ . Ja üks asi viis teiseni ning ühel hetkel ilmus selline postitus A Contest Winner!   ning selgus täiesti ootamatult , et olen saanud kingituse!

Dear Robin! Thank you so much!

Vähem kui kuu ajaga oli kingitus kaugelt maalt minu juures.

Suured tänud Robinile!








 



 

3 comments:

  1. Oh sa ime, palju õnne!!! See on ikka lihtsalt süllelangenud õnn:) Mida Sa nüüd välja nuputama asud? Superüllatus!
    heli

    ReplyDelete
  2. You are so very welcome Monika! It was very fun to have a knitter from Estonia win the contest. :) I wish you many happy hours of knitting with the prize yarn, and thank you for reading my blog and entering to win! :D)

    ReplyDelete
  3. Süllesadanud rõõm, mis muud! Tänud - Heli ja Robin.

    ReplyDelete