Wednesday, August 31, 2011

Riia linn ja HobbyWool.

Kuigi mul pole vähimatki plaani siin näidata reisipilte, siis teen väikese erandi. Nimelt käisin suvel Riias. Peale ilusa vanalinna, jõeäärse ja parkide jäi silma üks omamoodi käsitööpood - HobbyWool.
Juba uksel tervitasid kootud pilgupüüdjad.






                               Poes oli meeldiv õhkkond ja palju imelisi kudumeid, heegeldisi...


Väga vahvalt mõjusid kootud kaktused, mille okkad puutikkudest. Need olid nii eriilmelised okaskerad.




Ühel platsil oli end sisse seadnud kaunis kuldne skulptuur...


                Ta kutsus enda juurde kuldsele troonile istuma. Seda kasutas rõõmuga mu tütar.


Ja eile vaatasin oma lõnga varusid, mida hiljaaegu olin täiendanud. Osad tokid püüdsin pildile. Need on Raplast ostetud puuvilla ja akrüüli segused väga sümpaatsed lõngad ja värvid on mulle ka meelt mööda, sellised minulikud. Hind soodne 50gr - 0,64 eur.



Ühel päeval viisid jalad mind Karnaluksi ja sealt saabusin ma kahe suure kotiga. Mõned pärlid jäid pildile.


1 comment:

  1. Vahva poeke ja kui selliseid nipstükke, nagu need kaktused, palju koos, siis on päris armas vaadata.
    Heli

    ReplyDelete